Expedujeme do 24 hodin. Doprava zdarma od 2 000 Kč.

Top4Sport FAQ

  1. Proč není na webu vidět produkt, ikdyž už ho mám?
  2. Proč nemám tenhle produkt v pokladně?
  3. Proč nevidím Nike dodací list v money?
  4. Jakou MOC má tenhle produkt?
  5. Co je tohle za slevu, na co se vztahuje a do kdy platí?

Proč není na webu vidět produkt, ikdyž už by měl být?


Proč nemám tenhle produkt v pokladně?

Aby se artikl dal prodat přes pokladnu je potřeba splnit dvě podmínky. Musí být v kladném, nezarezervovaném množství dostupný na skladě, který je pro pokladnu určený a musí mít vytvořenou ceníkovou kartu v prodejním ceníku. Sklady určené pro pokladnu jsou následující:

  • Prodejna Brno - Bubeníčkova 13 - Sklady: Brno Bubeníčkova(01), Osobní odběr Bubeníčkova(OO-BUBEN)
  • Prodejna Praha - Ječná 15 - Sklady: Praha Ječná(02), Osobní odběr Ječná(OO-JECNA)
  • Prodejna Praha - Náplavní 1 - Sklady: Komisní(01), OO_Náplavní(03)
  • Prodejna Bratislava - Grösslingová 13 - Sklady: Domácí(DOMA), Komisní(KOM), Osobní odběr(OO_GR)

Ceník je u všech prodejen a agend založen stejně a to Prodejní ceník(WEB).

Takže pro to, aby šel artikl prodat přes pokladnu, musíš nejdřív zkontrolovat, zda to je na daném skladě - případně doskladnit. Pokud na skladě je, tak ještě zkontrolovat záznam v prodejním ceníku (Sklady -> Ceníkové ceny), případně vytvořit. Pokud vše sedí nebo jsi to doopravil, tak musíš změny zaslat do pokladny. Vjeď do administrace pokladen (Administrace -> Výměna dat -> Centrála PSQL -> Prodejní místa centrály PSQL), vyber svou pokladnu, klikni pravým tlačítkem a vyber Exportovat. Po proběhnutí exportu stačí v pokladně pouze stisknout 00 + Data aktualizovat a zboží tam bude. Tenhle postup ale dělejte pouze v případech, kdy opravdu urgentně potřebujete zboží do pokladny dostat, jinak vše probíhá automaticky. Pokladna musí být samozřejmě zapnutá pro to, aby ta komunikace prošla.

Tady probíhá samozřejmě nějaká automatizace:

  • Každé tři hodiny dochází k aktualizaci nebo dovytváření karet v prodejním ceníku podle skladových zásob. Ceny to bere z webové databáze, takže pokud není produkt založen na webu, nebude ani v pokladně.
  • Hodinu před otevíračkou každých 10 minut dochází k exportu zásob a ceníku do pokladny.
  • Každou hodinu během otevírací doby dochází k exportu zásob a ceníku do pokladny.

Proč nevidím Nike dodací list v money?


Jakou MOC má tenhle produkt?


Co je tohle za slevu, na co se vztahuje a do kdy platí?

Košík

Košík je prázdný.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu vyjadřuješ souhlas s jejich použitím. Další informace.