HISTORIE KOPAČEK – KAPITOLA 10

21. století

Technologie, výzkum a vývoj (laserové technologie, použití moderních materiálu) jde i v segmentu kopaček dopředu. Trh však ovládá velká trojka (Nike, Adidas, Puma). Přesto existuje stále prostor pro další značky, které existují na trhu jen za určité diferenciace svých produktů (Nomis, Kelme, Lotto, Mizuno, Diadora). Vznikají modely, které mají širokou fanouškovskou základnu, nejznámější a velice úspěšný je model Mercurial, značky NIKE, či Predator od Adidasu. Na trh se snaží vrátit firmy, které na konci 20. století zaspaly. O úspěchu značky v neposlední řadě rozhoduje sportovní marketing a osobnosti, které značky nosí.

Zpět na obsah

Komentáře

    Okomentuj článek, zatím tak nikdo neudělal

Pro okomentování se musíš zaregistrovat nebo Přihlásit.

Košík

Košík je prázdný.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu vyjadřuješ souhlas s jejich použitím. Další informace.