Čtvrtek 22.5., 21.00 Generali aréna na Letné, sen každého fotbalisty

Top4Football.cz byl přítomen uvedení kopaček Nike Magista do prodeje. Jedním z 15 přítomných šťastlivců, kteří mohli poprvé s hráčem Sparty Josefem Hušbauerem v ČR okusit NIKE Magista byl hráč pražského SK Motorlet Praha, 18 letý Kuba Jonáš. Hned po skončení tréninku jsme ho poprosili o první dojmy z těchto kopaček.

Kuba ji nazval průlomovou, protože čeho si hned všiml bylo, jak kopačka sedne na nohu, měl pocit, že jeho noha je zároveň kopačka. Na začátku měl strach, jak je kopačkan lehká, že ho budou kolíky tlačit ze spodu do chodidla, velice pozitivně komentoval rozložení váhy hráče na kolíky, neměl pocit, že by tam nějaké kolíky byly. Prudké změny směru mu nečinily problém, noha stále byla na stejném místě a nepohybovala se v botě, tomu jistě pomohl plastový zvýšený element v patní části boty a límec „Dynamit Fit Collar“, který i zároveň malinko způsoboval horší obouvání kopačky.

Samotná ponožka mu nedělala problém při zpracovaní míče a vlastně o ní nevěděl. Skvěle zpracován je svršek boty, kde se kombinuje materiál „Flyknit“ se silikonem. Vedení míče je díky této kombinaci bezkonkurenční! Měl pocit, jako kdyby měl míč „přilepený“ na noze. Jakub si toto tvrzení dovolil, protože trvale hraje v Nike Hypervenom a může tedy porovnat. Ovšem na samotnou střelbu favorizuje Hypervenomy - hlavně kvůli vrchní části, která je velmi měkká a tlumí nárazy nártu do míče.

Jakub je z kopačky nadšený a souhlasí s tvrzením NIKE „Football will never be the same“.

Objednat